AUKŠTOSIOS MOKYKLOS DĖSTYTOJO VAIDMUO: RETORINIŲ GEBĖJIMŲ UGDYMĄSIS
2015-03-06
Giedrė Vaičekauskienė, Socialinių mokslų kolegijos Komunikacijos katedra
RAKTINIAI ŽODŽIAI: aukštoji mokykla, dėstytojas, dėstytojo vaidmuo, retoriniai gebėjimai, retorinių gebėjimų ugdymasis.
Anotacija
Tebevykstanti aukštojo mokslo transformacija iš dėstytojų reikalauja nuolatinio profesinio tobulėjimo, naujų vaidmenų atlikimo, kuriems būtini nauji gebėjimai. Komunikaciniai retoriniai gebėjimai padeda dėstytojui įkvėpti studentus, perteikti jiems žinias šiuolaikiškai ir įtraukiančiai, paskatinti savarankiškam mokymuisi, sukurti žmogišką ryšį. Aukštosios mokyklos dėstytojo išmintis ir jo retoriniai gebėjimai sudaro prielaidas sėkmingam dialogui su studentais. Šio straipsnio tikslas – aptarti dėstytojo retorinių gebėjimų ugdymosi svarbą atliekant naujus vaidmenis aukštojoje mokykloje.